انس دانش‌آموزان اشکنان با طبیعت 
کد خبر: 4187360
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

انس دانش‌آموزان اشکنان با طبیعت 

با مشارکت و همراهی یگان حفاظت محیط زیست  شهرستان لامرد برنامه درختکاری دانش‌آموزان و انس با طبیعت در شهر اشکنان برگزار شد.

درختکاری دانش آموزان اشکنانبه گزارش ایکنا از فارس، حمزه برومندفر، رئیس محیط زیست شهرستان لامرد امروز، 20 آذرماه در حاشیه  برنامه درختکاری و انس با طبیعت دانش‌آموزان این شهرستان با تأکید بر اینکه آموزش دانش‌آموزان و انس با طبیعت از آموزه‌های ضروری است که باید از دوران آموزش ابتدایی صورت گیرد، افزود: در این برنامه که مورد توجه رئیس و مسئولان آموزش و پرورش شهر اشکنان قرار گرفت، برای آموزش بیشتر در مدارس و تعاملات بهتر برنامه‌ریزی‌هایی انجام شد.

وی با بیان اینکه انس با طبیعت و کاشت درخت بر آینده دانش‌آموزان تاثیرگذار است، گفت: تشکل‌های دانش‌آموزی از ظرفیت مناسب برای درختکاری برخوردار هستند و در این مسیر می‎توانند کمک کننده باشند.

رئیس محیط زیست شهرستان لامرد تصریح کرد: بحث ارتباط با طبیعت و مخلوقات در قرآن ترسیم شده است، بنابراین درخت عنصری است که با زندگی انسان عجین شده و همچنین در ادبیات درخت و آب مایه حیات هستند.

برومندفر یادآور شد: سند برنامه درسی ملی و سند تحول بنیادین عناصر و ارتباطات چندگانه‌ای را مطرح کرده‌اند که در ارتباط با خدا و مخلوق دیده می‌شود، بنابراین باید به گونه‌ای تربیت صورت گیرد که ارتباط ما با مخلوق آسیب نبیند.

انتهای پیام
captcha